İşe İade Davaları

İşe İade Davasıİşe İade Nedir? 4857 sayılı iş kanunun açıkça belirtilen nedenler dışında bir işçinin çalışma sözleşmesinin fesih edilemeyeceğini hükmeder. Özetle haksız nedenle gerçekleştirilmiş olan işten çıkarma işlemleri geçersiz işlem sayılmaktadır. İşe iade kanun tarafından işçiye verilmiş bir güvencedir. İşçinin Devamı

İşçi Alacakları Davaları

İşçi Alacakları DavasıYanında işçi çalıştıran her işverenin çalıştırdığı işçilere vermek zorunda olduğu haklar vardır. Bu haklar iş kanununda kapsamlı bir şekilde belirtilmiştir. Bunlardan bir kısmı aşağıda açıklanmıştır.Her iş veren işçilerine eşit davranmak zorundadır. Yani işveren iş ilişkisi dâhilinde dil, din, ırk, Devamı

İş Kazası Davaları

İş Kazası Davasıİş kazası sebebiyle tazminat davası açacak olan bireyler dikkat edilmesi gereken hususlar ve genel bilgiler şunlardır.iş kazası davaları bilirkişi raporları, bu raporların düzenlenmesi, hastane raporu alınması gibi işlemler gerektirdiğinden dolayı fazla vakit alabilen ve işçiler açısından zorlu bir süreçtir. Devamı

Evlat Edinme

Evlat Edinme Devamı

Velayet Davası

Velayet Davası Devamı

Banka Kredilerinde Dosya Masrafı İadesi

Tıbbi Mümessillerin işe iade davası

Ankara İş Hukuku Avukatı Tıbbi mümessillerin bireysel ya da toplu olarak işten çıkarılmasından kaynaklan çok sayıda iş hukuku davası mevcut. Bu davalar garantili olmamakla beraber işe iade davası açıldığından büyük olasılıkla kazanılıyor. iş hukuku avukatı olan Avukat Emre Şengül, işe Devamı