Av. Emre ŞENGÜL

Avukat Emre ŞENGÜL 16 Ekim 1989 tarihinde memur bir anne babanın ikinci çocuğu olarak Ankara’da dünyaya gelmiştir.İlk ve ortaöğrenimini Ankara Maltepe İlköğretim Okulunda, liseyi ise Ankara Anadolu Lisesi’nde(Fransızca) okumuştur.Başkent Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden 2012 yılında mezun olmuştur.Askerlik görevini 2015 yılında Erzincan’da ifa Devamı

Boşanma Davası (Boşanma Avukatı)

Boşanma DavasıEvli çiftlerin hiç ummadığı bir durumolan boşanma davaları, artık çekilmez olan evlilikler veya eşlerin birbirlerine zarar vermeye başlamasıyla gündeme gelen bir konudur. Boşanma davaları eşlerin birbirlerinden isteyerek ayrılmaları anlaşmalı boşanma,aralarındaanlaşma sağlayamayan eşlerin boşanma davası iseçekişmeli boşanmaolarak iki farklı şekilde nitelendirilebilir. Devamı

Anlaşmalı Boşanma Davası (Boşanma Avukatı)

Anlaşmalı BoşanmaEşlerin anlaşmalı boşanabilmesi için öncelikle bir takım şartları sağlaması gerekmektedir. Çiftlerin en az bir yıldır evli olması, Eşlerin boşanma kararında mutabık olması, Varsa çocukların velayetine karar vermiş olmaları, Mal paylaşımı, nafaka ve tazminat konularında anlaşmışolmaları, Eşlerin bu kararlarını mahkeme önünde sözlü olarak dile getirmeleri gerekmektedir.Anlaşmalı Devamı

Çekişmeli Boşanma Davası (Boşanma Avukatı)

Çekişmeli Boşanma DavasıÇekişmeli Boşanma Davası Nedir? Usul ve şekil yönünden farklılık gösteren boşanma davaları arasında eşleri bir çok konuda yıpratan ve dava süresi diğer davalara göre nispeten daha uzun olan çekişmeli boşanma davası, eşlerin boşanma veya boşanma sonrasındaki hukuki sonuçlar Devamı

Boşanma Katkı Payı Davası

Boşanma Katkı Payı Devamı

Aldatma Nedeniyle Boşanma Davası

Aldatma Nedeniyle Boşanma Devamı

Çekişmeli Boşanma Davası Ne Kadar Sürer? Boşanma Avukatı Emre Şengül Anlatıyor

Çekişmeli boşanma davaları, anlaşmalı boşanma davalarına kıyas ile çok daha uzun sürmektedir. Bunun sebeplerini sıralayacak olursak, iddia edilen boşanma sebeplerinin araştırılması, bu konuya ilişkin delillerin toplanması, bilirkişi raporlarının incelenmesi ve tanıkların dinlenmesi gibi birçok sebep çekişmeli boşanma davası süresini Devamı

Boşanma Davası

boşanma avukatı,çekişmeli boşanma avukatıanlaşmalı Devamı