Avukat Emre Şengül

boşanma avukatı, iş kazası avukatı, iş avukatı, iş hukuku,tazminat davası avukatı, isim değiştirme davası avukatı, trafik kazası avukatı, trafik avukatı, trafik tazminat avukatı, ankara şirket avukatı, ankara işveren avukatı, çekişmeli boşanma avukatı, icra avukatı, ceza avukatı, banka avukatı, anlaşmalıboşanma avukatı, tüketici Devamı

Av. Emre ŞENGÜL

Avukat Emre ŞENGÜL 16 Ekim 1989 tarihinde memur bir anne babanın ikinci çocuğu olarak Ankara’da dünyaya gelmiştir.İlk ve ortaöğrenimini Ankara Maltepe İlköğretim Okulunda, liseyi ise Ankara Anadolu Lisesi’nde(Fransızca) okumuştur.Başkent Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden 2012 yılında mezun olmuştur.Askerlik görevini 2015 yılında Erzincan’da ifa Devamı

İşçi Alacakları Davaları

İşçi Alacakları DavasıYanında işçi çalıştıran her işverenin çalıştırdığı işçilere vermek zorunda olduğu haklar vardır. Bu haklar iş kanununda kapsamlı bir şekilde belirtilmiştir. Bunlardan bir kısmı aşağıda açıklanmıştır.Her iş veren işçilerine eşit davranmak zorundadır. Yani işveren iş ilişkisi dâhilinde dil, din, ırk, Devamı

Çekişmeli Boşanma Davası Ne Kadar Sürer? Boşanma Avukatı Emre Şengül Anlatıyor

Çekişmeli boşanma davaları, anlaşmalı boşanma davalarına kıyas ile çok daha uzun sürmektedir. Bunun sebeplerini sıralayacak olursak, iddia edilen boşanma sebeplerinin araştırılması, bu konuya ilişkin delillerin toplanması, bilirkişi raporlarının incelenmesi ve tanıkların dinlenmesi gibi birçok sebep çekişmeli boşanma davası süresini Devamı

Yargıtay Aralık Ayında Yerel Mahkemenin Kararını Bozdu 'işe İade'

iş hukuku avukatıEmre Şengülİşe İade DavasıAnkara İş MahkemeleriEmsal Karar:MAHKEMESİ :İŞ MAHKEMESİDAVA : Davacı, feshin geçersizliğine,işeiadesine ve yasal sonuçlarına hükmedilmesine karar verilmesini istemiştir.Yerel mahkemece, davanın kısmen kabulüne karar verilmiştir.Hüküm süresi içinde davacı ile davalılardan .... avukatları tarafından temyiz edilmiş olmakla, dava dosyası Devamı

Yargıtay Boşanma - Nafaka İçtihat Metni

Ankara Boşanma AvukatıEmre ŞengülÇekişmeli Boşanma AvukatıAvukat Emre ŞengülYargıtay Mevzuat Birleştirme, Örnek KararMAHKEMESİ :Aile MahkemesiDAVACI-DAVALI : ...DAVALI-DAVACI : ...DAVA TÜRÜ :Boşanma-NafakaTaraflar arasındaki davanın yapılan muhakemesi sonunda mahalli mahkemece verilen, yukarıda tarihi ve numarası gösterilen hüküm davacı-karşı davalı erkek tarafından, reddedilenboşanmadavası yönünden, davalı-karşı Devamı